2012. június 21., csütörtök

Zöldséges sült tészta

A kínai éttermek egyik népszerű körete a zöldséges sült tészta. Nagyon ízletes, én magában szoktam kérni, mert eddig még az erős-savanyú levesen és ezen kívül semmi sem nyerte el a bizalmam. Pedig biz isten én sokat próbálkoztam, de a vége mindig az lett, hogy a párom fogyasztotta el az én részem is. Elkészítése számomra meglepően egyszerű.

Hozzávalók:
4 sárgarépa
Fél káposzta
3k szója szósz
2 közepes hagyma
1 csomag főtt spagetti tészta
Olívaolaj

Bors

Elkészítése:
A zöldségeket megtisztítottam és felaprítottam(répát kis csíkokra, káposztát nagyon apróra, hagymát kis kockára).
A hagymát és répát egyszerre lepirítottam kb. 5-10 percig egy kevés olíva olajon,ezt követően a káposztát is hozzá sütöttem és egy kevés sót adtam hozzá(tényleg keveset, mert a szója szósz is sós). A káposztát elég volt 2 percig párolni, aztán ment is hozzá a szója szósz. A spagetti tésztát sós vízben kifőztem és szűrés után a sült zöldségekhez adagoltam gondos átforgatással. A tészta hozzáadását követően kb. 5perc alatt összesült gyönyörű barnára. Kiváló köretnek és magában is.

Zöldséges sült tészta

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése