2013. június 12., szerda

Spenótos-spárgás rakott tészta

Pénteken tortillát ettünk és maradt egy kis sertés hús lesütve. A hűtőben akadt egy kis spárga, a kertben pedig a spenót elérte a vágási méretét. Na így született ez a recept.

Spenótos-spárgás rakott tészta


Hozzávalók:

3 ek olíva olaj
1 csokor spárga
2 csokor spenót levél
besamelmártás
lesütött sertés hús
1 cs fodros nagy kocka tészta kifőzve (500g)
1 kis tejföl
10 dkg reszelt trappista sajt

bors

Elkészítése:

A spárgát megpucoltam és 2 cm-es szeletekre vágtam. Kevés olíván elkezdtem pirítani. Miután kapott egy kis színt a megmosott spenót levelekkel pároltam tovább, sóztam, borsoztam.


Miután a spenót összeset hozzáadtam a sertés húst is. Ekkor már szépen lesült a spárga.


Egy másik edénybe besamelmártás mártást készítettem, egy harmadikba pedig tésztát főztem. A besamelt összefőztem a spárgás cuccal.


Egy tepsibe a kész besameles szószt és a kifőtt tésztát összekevertem.


A rakott tészta tetejét megkentem egy kis tejföllel és megszórtam reszelt sajttal, majd 180 °C-os sütőben aranybarnára pirítottam.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése