2014. március 18., kedd

Alma-körte saláta

Szeretem az olyan salátákat amelyekben valamilyen gyümölcs is van és egyszerű dresszinggel készülnek.

Alma-körte saláta


Hozzávalók:

3 szem alma
2 szem körte
1 fejes saláta vagy jégsaláta
10 szem olíva bogyó szeletelve

Dresszing:

bors
2 ek. fehérbor ecet
3 ek. 10 %-os ecet
2 kk. stevia vagy cukor
3ek. szója szósz
3 szál petrezselyem vagy zeller levél aprítva
kevés friss vagy szárított kakukkfū
2 menta levél szeletelve
2 fokhagyma szeletelve
2 dl víz
2 ek. olíva olaj

Elkészítése: 

A dresszinget érdemes fél órával előbb elkészíteni és hűtőbe tenni. A körtét és az almát nagyon vékony szeletekre (zsülienre) vágtam, a salátát és az olíva bogyót csak durván felszeltem. Tálalás előtt összeforgattam az öntetet a salátával és tálaltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése