2014. március 27., csütörtök

Palacsinta

Sokféle palacsintával próbálkoztam, sosem jött össze normálisan. Volt hogy vastag volt, leragadt teflon serpenyőben is. Megbarnult de nem sült meg. Fura volt az íze stb... A palacsinta amolyan mumus féle volt nálam, imádom, de volt hogy jól sikerült, volt hogy nagyon szar lett.
Wise Lady-nél megtaláltam a számomra tökéletes palacsinta receptet. Azóta kiméregetek mindent, és lám így mindig jól sikerül. A recept 10-15 darabhoz:

Palacsinta

Hozzávalók:

200g finomliszt
3 dl tej
3 dl szóda
1 kk só
1 kk cukor
2 tojás
1/2 dl olaj

Elkészítés:

A szóda kivételével a hozzávalókat egy tálba öntve kézi mixerrel simára kevertem, majd a szódát is hozzáadagolva újra összekevertem. Teflon serpenyőbe minden palacsinta előtt 1 csepp olajat hevítettem. Mivel a palacsinta semleges ízű sós töltelékkel is tölthető.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése