2014. március 17., hétfő

Sertés szűz gombával és camembertel töltve

A sertés szüzet idén is megtöltöttük, ez úttal gombával és camembert sajttal. Alma-körte salátával tálaltam.

Töltött sertésszűz



Hozzávalók:

1/2 kg sertés szűz
250 g csiperke
fél camembert sajt
bors
2 alma
2 körte
2-3 szál petrezselyem zöld vagy zeller zöld
bors
3 gerezd fokhagyma
1 dl sör
zsiradék vagy olíva olaj
kis méretű lila hagyma

Elkészítés:

A húst tölthető formára vágtam és kiklopfoltam, majd bedörzsöltem sóval, borssal és apróra vágott zeller zöldell mindkét oldalát. A közepébe vékonyra szeletelt camembert raktam, majd szeletelt -előzőleg sózott, borsozott- csiperke gombát és -fokhagymát. Hústűkkel rögzítve feltekertem. Egy kis méretű tepsi alját kikentem zsiradékkal, majd mosott durvára szeletelt almát és körtét terítettem az aljába, ezt követően tettem a húst a tepsibe, tetejét megszórtam szeletelt lila hagymával és kevés aprított zeller levéllel. 200 C-os sütőben 1 óra 15 percig sütöttem. Alma-körte salátával tálaltam és a mellette sült gyümölcsökkel.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése