2012. augusztus 29., szerda

Cukkinis Lasagne

A Lasagne alapja nálunk a bolognai szósz. Igazából a szószt rétegeljük tésztával és besamel mártással. Egy kicsit feldobtam úgy, hogy az egyes rétegek közé csempésztem egy kis cukkinit, mert annyi cukkinink termett a kertben, hogy már nem tudtam mire használjam. Csak friss cukkinivel ajánlom, mert a fagyasztottból kimegy a tartás.

Hozzávalók:

bolognai szósz
besamel mártás
lasagne tészta
1 nagy cukkini
gouda sajt

Elkészítés:

A Cukkinit jól megmostam és felkarikáztam vastagabb szeletekre. A héját nem hámoztam le, mert itthon termett és nem volt permetezve így garantáltan vegyszermentes és ugye bár a héjában van a vitamin :). Egy hőálló tálat kivajazok és a tésztával kezdve rétegezni kezdek ( tészta-besamel-bolognai-cukkini). A végét a bolognaival és reszelt sajttal fejezem be.160-180°C-on 30-40 percig sütöm.
Cukkinis Lasagne





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése