2012. november 3., szombat

Diós-Csokis Cookie

Még 2010-ben kaptam ezt a receptet, azóta sem próbáltam ki, pedig tudom, hogy nagyon finom. Na de most! Előkerült a fiók mélyéről és elkészítettem. Nem csalódtam!

Diós-csokis süti

Hozzávalók:

25dkg liszt
25dkg cukor
25dkg darált dió
10dkg apró kockákra vágott dió
20dkg apró kockákra vágott étcsokoládé (ennek hiányában én tettem 2 ek. fekete kakaóport)
20dkg margarin
2 tojás
sütőpor
csipet só

Elkészítés:

A cukrot, a tojásokat, a margarint, a darált diót összekeverjük, majd hozzá adagoljuk a sütőporos lisztet, összegyúrjuk vagy robotgéppel összedolgozzuk(kicsit ragadós :)). Végül mehet bele a kockára vágott dió és csoki. Kivajazott-lisztezett tepsire vagy sütőpapírra rakosgatjuk a tésztából formázott diónyi lapított gömböket. 200°-on 10-15 percig sütjük. Nyugodtan lehet nézegetni, mert nem esik össze, de nagyon hamar túlsül, odaéghet. A 15 perc nekem pont elég volt. Nagyon finom omlós keksz lett belőle.
Diós-csokis cookie

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése