2010. november 29., hétfő

Smarni-Császármorzsa

Nah én ezt úgy szeretem ha tényleg morzsás,viszont ezt a fajta morzsát frissen,melegen kell fogyasztani ,mert hamar kiszárad.Bár én nem fagyasztottam le belőle(mert nem maradt),de szerintem meg lehet próbálni.
Hozzávalók:
150g búzadara
50g rétes liszt
1 kk vanília aroma
1 ek rum
1 ek vaj
3 tojás,szétválasztva
fél citrom leve és a héja
3 dl tej
1-2 ek cukor

1 ek vaj a sütéshez

Elkészítés:
A búzadarát,a lisztet,a cukrot,a rumot,citromhéjat,tojás sárgáját,vaníliát,vajat és a tejet összedolgozom és állni hagyom 20-30 percet.Ha letelt az idő akkor  a tojásfehérjét egy kiskanál cukorral kemény habbá verem,majd egy fél citrom levét hozzá csavarom és további 2 percig habosítom.A habot hozzá forgatom óvatosan a többi összetevőhöz és lehet is sütni.Én több részletben szoktam egy nagy teflonba,addig sütőm amég apró morzsás nem lesz.Lekvárral,porcukorral esszük.
Smarni

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése